Pages

Thursday, 24 November 2011

Kata Hatiku

Assalamualaikum...


Jom layan lagu ni...^_^



Lagu D’Masiv Di Antara Kalian


ku akui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti ini semua harus terjadi


Ku akui ku sangat sangat mengharapkanmu
tapi kini ku sadar ku tak akan bisa
aku tak mengerti ini semua harus terjadi


reff:
lupakan aku kembali padanya
aku bukan siapa siapa untukmu
ku cintaimu tak berarti bahwa 
ku harus memilikimu slamanya


ku akui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku di antara kalian
aku tak mengerti ini semua harus terjadi


Hari tu tengah bosan2 layan lagu jap tbe2 kluar lagu ni, termenung je dengar lagu ni.. Sebelum ni ade dengar lagu ni dari kawan tapi buat tak tau je la.. Tapi hari tu dengar lagu tu trase macam something, sedih pun ade.. Tringin je nak tujukan lagu ni kat DIA, tapi tak mungkin.. So layan jela lagu ni sorang2 sampai bosan..^_^


Kbaii..

2 comments:

Adein Kushairi said...

wah, ne mmg lagu fav org neh.. besh kan..?

Umiey Suliman said...

Yup...lagu ni mg best pun, mg layan habis..haha